Bona Diada de Sant Jordi 2026!
Compartim aquesta diada, la de Sant Jordi, amb molta il·lusió. Que la lectura i la cultura siguin sempre la nostra millor eina per transformar el món.
Compartim aquesta diada, la de Sant Jordi, amb molta il·lusió. Que la lectura i la cultura siguin sempre la nostra millor eina per transformar el món.
Benvinguda a les famílies de 1r d’ESO, Un any més som capaces d’organitzar el berenar de benvinguda per a les famílies de primer d’ESO. Com en les darreres ocasions aquesta trobada es realitzarà al pati de l’Institut Montserrat Roig i comptarà amb l‘assistència de tutors i docents de primer d’ESO així com part de l’equip directiu. Aquesta trobada és una oportunitat per: Us hi esperem a tots i totes amb els vostres fills i filles el pròxim 30 de setembre a les 18 h. Com de costum, una estona abans quedem per muntar les taules i el piscolabis (17:30 hores) …
Vam celebrar un berenar de benvinguda a les famílies i els alumnes de 1r d’ESO del nostre centre. Ens posem cara i parlem.
Benvinguda a les famílies i alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Montserrat Roig. Un berenar amb l’AFA, equip docent i de direcció del centre.
Un èxit! Teníem moltes de ganes de veure’ns i compartir. Gràcies per fer-ho possible: comissió de festes, famíies i equip de l’Institut.
Recuperem les festes a l’institut Montserrat Roig. Organitzem el 1r. berenar per la comunitat educativa de 1r i 2n ESO per acomiadar el curs