Menjador

El menjador de l’Institut Montserrat Roig és La Cantina, és un servei conjunt ofert per l’AFA, l’Institut, i Core Restauració. En aquest espai s’ofereixen 3 serveis:

  1. Esmorzars: durant l’hora del pati del matí on se serveixen entrepans variats i sucs.

  2. Dinars: s’ofereix un càtering calent on el menjar és cuinat i portat a l’Institut a l’hora de dinar.
    Els dilluns i dimarts – dies de més comensals – hi ha dos torns.

  3. En el temps d’oci, també s’ofereix un servei de monitoratge a càrrec d’ÀBAC Serveis Educatius i de Lleure. Aquests equip dinamitza aquestes franges de temps amb activitats diverses per l’alumnat que hi estigui interessat.
Menú mes de maig de 2024
Contacte
Servei de menjador

Tel  935167852
menjador@corerestauracio.com
Horari d’atenció:
de 08:30 – 9:30 h.

Serveis cantina menjador del roig

Tot el que has de saber del funcionament del menjador ⇓

És molt fàcil, tant si és puntualment com si és cada dia, el primer que has de fer és omplir aquest formulari

D’aquesta manera ja estaràs donat o donada l’alta al sistema i tot serà més fàcil.

  • El preu del servei de menjador per als usuaris fixos serà de 6,91 €/dia. Es considera usuari fix aquell que es quedi 2 dies o més a la setmana amb un mateix patró.
  • El preu del servei de menjador esporàdic serà de 7,60 €/dia. Els usuaris eventuals hauran d’avisar a la persona encarregada de la gestió del menjador el dia anterior, o el mateix dia del servei abans de les 9, per telèfon 935167852 o per correu electrònic mirimia@corerestauracio.com.

Recomanem utilitzar el mail per tenir-ne constància escrita.91

El servei de menjador es factura a mes vençut, durant els primers dies posteriors al servei.

El cobrament dels usuaris fixos es farà els primers dies de cada mes (de l’1 al 5), mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA.

En cas de retorn del rebut s’aplicarà un recàrrec en concepte de despeses bancàries de 6 € per rebut bancari.

Els usuaris que tinguin un rebut impagat dins de les dates establertes i no es posin en contacte amb l’encarregat de la gestió no podran fer ús del menjador fins que abonin el deute.

El cobrament dels usuaris esporàdic es farà mitjançant DOMICILIACIÓ BANCÀRIA, a mes vençut.

Si es necessita alguna dieta puntual s’ha de comunicar per les mateixes vies

Tel  935167852
 mirimia@corerestauracio.com

Per a al·lèrgies/intoleràncies, s’ha de fer constar en la inscripció acompanyant certificat mèdic.

Els usuaris fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar el mateix dia a la persona encarregada de la gestió del menjador (dins de l’horari establert). Es retornarà l’import de 2,70 € (en concepte d’absentisme).

En cas de no avisar, el servei es cobrarà, no es podrà fer cap devolució.

En cas que les faltes avisades acumulin 6 o més dies consecutius es retornarà el 100% de l’import.

Devolució Excursió o Colònies: Absència.

Els abonaments de les absències i les regulacions es faran efectius en el rebut del mes següent.

Els canvis de patró d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar per escrit al correu mirimia@corerestauracio.com.