Des de l’AFA Montserrat Roig volem expressar públicament el nostre suport a la comunitat educativa de l’Institut Vila de Gràcia i a la seva AFA i el nostre rebuig ferm al tancament del Batxillerat d’Arts Escèniques anunciat pel Consorci d’Educació de Barcelona. Aquest batxillerat és un projecte educatiu consolidat, necessari i de qualitat, amb una alta demanda, una ràtio adequada i una clara aportació cultural i educativa al barri de Gràcia. A més, és l’única oferta pública de batxillerat escènic al districte, en un context en què es redueix l’oferta pública mentre creix la privada. Per tot això, donem suport …

L’AFA Montserrat Roig dona suport a la concentració contra el tancament del Batxillerat d’Arts Escèniques Llegir més

Benvinguda a les famílies de 1r d’ESO, Un any més som capaces d’organitzar el berenar de benvinguda per a les famílies de primer d’ESO. Com en les darreres ocasions aquesta trobada es realitzarà al pati de l’Institut Montserrat Roig i comptarà amb l‘assistència de tutors i docents de primer d’ESO així com part de l’equip directiu. Aquesta trobada és una oportunitat per: Us hi esperem a tots i totes amb els vostres fills i filles el pròxim 30 de setembre a les 18 h. Com de costum, una estona abans quedem per muntar les taules i el piscolabis (17:30 hores) …

Berenar de benvinguda famílies de 1r d’ESO Llegir més