Les famílies demanem un gran acord per l’escola pública
L’AFA del Montserrat Roig se suma a manifestació de les famílies en defensa de l’escola pública i exigir un gran acord per la publica
L’AFA del Montserrat Roig se suma a manifestació de les famílies en defensa de l’escola pública i exigir un gran acord per la publica
Convocatòria: Manifestació en suport a la vaga de mestres per defensar la qualitat i els recursos de l’educació pública.
Convocatòria d’ assemblea de l’AFA Montserrat Roig. 2 de juny a les 18 h a la biblioteca
Compartim aquesta diada, la de Sant Jordi, amb molta il·lusió. Que la lectura i la cultura siguin sempre la nostra millor eina per transformar el món.
L’AFA comparteix una preocupació sobre hàbits de consum de begudes energètiques i vapers detectats entre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, i fa una crida a l’acompanyament familiar
Des de l’AFA Montserrat Roig volem expressar públicament el nostre suport a la comunitat educativa de l’Institut Vila de Gràcia i a la seva AFA i el nostre rebuig ferm al tancament del Batxillerat d’Arts Escèniques anunciat pel Consorci d’Educació de Barcelona. Aquest batxillerat és un projecte educatiu consolidat, necessari i de qualitat, amb una alta demanda, una ràtio adequada i una clara aportació cultural i educativa al barri de Gràcia. A més, és l’única oferta pública de batxillerat escènic al districte, en un context en què es redueix l’oferta pública mentre creix la privada. Per tot això, donem suport …
La comissió d’extraescolars comparteix aquesta informació sobre el nou sistema per sol·licitar els ajuts econòmics a les activitats extraescolars per pròxim curs.
L’AFA del Montserrat Roig se suma a la defensa de l’educació pública inclusiva, equitativa i de qualitat per a tot l’alumnat
Aquest curs tornem a tenir eleccions al Consell Escolar del Montserrat Roig i també calia renovar el representant de l’AFA.
Benvinguda a les famílies de 1r d’ESO, Un any més som capaces d’organitzar el berenar de benvinguda per a les famílies de primer d’ESO. Com en les darreres ocasions aquesta trobada es realitzarà al pati de l’Institut Montserrat Roig i comptarà amb l‘assistència de tutors i docents de primer d’ESO així com part de l’equip directiu. Aquesta trobada és una oportunitat per: Us hi esperem a tots i totes amb els vostres fills i filles el pròxim 30 de setembre a les 18 h. Com de costum, una estona abans quedem per muntar les taules i el piscolabis (17:30 hores) …