Convocatòria d’Assemblea General de l’AFA Montserrat Roig
Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vosaltres per convocar-vos a la propera Assemblea General de l’AFA, que tindrà lloc el proper dimarts 2 de juny, a les 18:00 h, a la biblioteca de l’institut.
Aquesta assemblea és un moment clau per al futur de la nostra associació. Tal com us hem anat avançant, aquest curs 2025-2026 marca el tercer any de mandat de l’actual Junta Directiva. Per tant, segons els nostres estatuts, cal procedir a la votació d’una nova Direcció de l’AFA.
Un moment de renovació de la junta de l’AFA
Les actuals components de la Junta (Marta Luna, Christina Pereira, Neus Royo i Lourdes Pequera) volem informar-vos que no ens presentarem a la reelecció. Així mateix, és necessari impulsar la renovació d’algunes comissions fonamentals, especialment la de les activitats extraescolars.
Fem una crida a la participació: necessitem famílies motivades per continuar treballant pel benestar dels nostres fills i filles. De moment, només comptem amb una candidatura per a la Tresoreria; per tant, el relleu és essencial per assegurar la continuïtat de l’AFA.
Si esteu interessades a formar part de la nova direcció, us animem a assistir a l’assemblea. També ens podeu contactar prèviament a través del correu electrònic de l’AFA per resoldre qualsevol dubte o expressar el vostre interès.
Ordre del dia Assemblea general de l’AFA
- Aprovació de l’acta anterior (si s’escau).
- Informacions de la presidència i de la tresoreria.
- Renovació de la Junta Directiva de l’AFA.
- Noves incorporacions a l’AFA i a les comissions.
- Precs i preguntes.
La vostra implicació és el que fa possible que l’AFA sigui un motor de millora per al nostre institut. Us esperem el dimarts 2 de juny!
Cordialment,
La Junta Directiva de l’AFA Marta Luna (Presidenta), Christina Pereira (Vicepresidenta), Neus Royo (Tresorera) i Lourdes Pequera (Secretària).

